belevenissen van dinsdag/woensdag - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu belevenissen van dinsdag/woensdag - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

belevenissen van dinsdag/woensdag

Door: klazina

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

17 Mei 2013 | Indonesië, Medan

Hoi lieve mensen
Hier weer een berichtje van onze belevenissen!!! Vanmorgen hebben we met onze gids Hans een citytour gemaakt en ook heel veel gezien,en bewonderd. De kunstwerken van al de mooie cultuur!! Verschillende moskee”s , tempels van de sultan, en veel mooie dingen meer.Heel veel info van onze gids gekregen,over alle religie's (maar daar weet ik ook niet alles van)
Onderweg stopten we nog voor de palmolie plantages(waar oa de bakolie, shampoo) ed van gemaakt wordt en de rubber bomen(ik weet ook nú waar mijn elastiekjes en mijn autobanden vandaan komen.. Op de foto’s zien jullie wat het inhoud.
In de middag naar de oerangoetang jungle, waar we morgen een korte trekking gaan maken , en ons evenbeeld gaan bekijken.En reken maar dat we ze gezien hebben, van een korte afstand 2m zie je die krengen bananen komen pakken. brrr ik griezel er nog van. Maar in de middag ging het al stukken beter en Julienne had de lef om een banaan aan de toekanaap te geven.We hebben een hele grote jungle trip gemaakt ,wat ons nu een beetje zere spiertjes geeft. Maar das voor mij een goeie oefening.Wat we gezien en beleeft hebben was één met de natuur. Geweldig

Vanmiddag aan de rivier geweest die nu naast onze cottage stroomt, daar maakten we nog iets heel vervelends mee. Een man uit ede is er zo heel erg gevallen, dat tie nu afgevoerd is naar het ziekenhuis in Medan!!! En zeer waarschijnlijk stopt hun vakantie, omdat tie een hersenschudding heeft.Juul en ik hebben eerste hulp verleend!!!
Vanavond in het restaurantje lokaal food gegeten, Lekker maar erg pittig!
Nu gaan we slapen, met het geluid van de rivier in onze oren.

En dit geloven jullie niet....Jan en ik wassen ons zelf in de rivier lekker shampoo en zeep mee en daar staan we dan te proedelen, zelf vanmorgen om 6.15 was het heerlijk!!! Haha das voor jullie 1u in de nacht. Je snapt het toch allemaal niet????
Maar de lokale bevolking hier weet niet anders die gaan er eerst met hun kleding in! Dus die is dan weer gewassen!!! Dan trekken ze dat uit en badderen ze zichzelf!!!!!
Zo funny om mee te makken
Ik zal proberen een foto te sturen van de douche(in onze cottage) dan kun je snappen dat we naar de rivier gingen.

Nu zijn we een uur geleden in een 5 sterren hotel aan gekomen, echt niet normaal!!! Das me TE luxe, wat een tegen stelling........

• 17 Mei 2013 - 19:38

Chris:

leuk om jullie zo te volgen. have fun

• 17 Mei 2013 - 21:33

Marianne:

Hoi,

superleuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Het is hier 10 graden en het regent de hele dag !
    Heel veel plezier verder, maar dat zal wel lukken.

• 17 Mei 2013 - 23:08

Jantje:

Jou net nog via de chat gesproken Klaziena.
    Nu even een reaktie. Wat en belevenissen.
    Mooi om zo te lezen en in de fantasie mee te beleven, al kan je het alleen maar beseffen als je het echt meemaakt.
    Groet janjte

• 17 Mei 2013 - 23:51

Ineke:

Leuk om jullie verhalen te lezen! Veel plezier nog, maar dat zal wel lukken! Gr. Ineke