Terug in het koude Nederland - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Terug in het koude Nederland - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Terug in het koude Nederland

Door: Jan, Klazina en Julienne

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

02 Juni 2013 | Nederland, Ouddorp

Hoi allemaal,

De laatste dag in Sanur hebben we nog volop genoten. Het was een prachtige dag met mooi weer en volop zon. We hebben nog lekker aan het strand gelegen en Jan en Juul hebben nog op de Jetski gezeten. Dit was voor 15 minuten maar 16 euro, dus dat moesten we toch ook nog even ervaren.. 's avonds zijn we nog uit eten geweest met een Nederlands stel die we in Indonesië hadden ontmoet. Wat was het gezellig! Vrijdagochtend nog snel even in het zwembad een duik genomen en toen was het tijd om gedag te zeggen.

Leuk dat jullie onze site bezocht en gelezen hebben.
Afgelopen vrijdagochtend zijn we om half 12 (NL tijd half 6 's ochtends) vertrokken vanuit Sanur en kwamen om half 8 zaterdagmorgen aan op Schiphol. Wat was en is het koud toen we uit het vliegtuig zaten.

Bedankt voor alle reacties die jullie ons gestuurd hebben! Kom maar snel de foto's zien :)

• 03 Juni 2013 - 09:16

Ed Groeneveld:

Terug in de kei harde realiteit,,maar wel met een schat aan mooie ervaringen.
    Aan alles komt een eind,,maar dit pakken ze je nooit meer af.

• 03 Juni 2013 - 10:09

Emmalie:

Het was leuk om jullie verhalen te lezen! Jullie hebben een prachtige reis gemaakt!
    Groetjes Emmalie