Goeie reis - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Goeie reis - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Goeie reis

Door: Klazina

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

14 Mei 2013 | Indonesië, Medan

Hoi lieve mensen hier héél ver vandaan. Ook al lijkt het niet zo!!!!

Zit ik net met Leo te app'en, skyped ze me en is ze gewoon bij Gall&gall. Over hoe klein is de wereld gesproken.
Maar gistermorgen zijn we om 20 over 10 op Schiphol vertrokken, en kwamen we ergens in de nacht op Abu Dahbi aan..om te tanken.
Na 45min konden we het vliegtuig weer in, en zijn we richting Jakarta aan, waar we nog een overstap moesten maken naar Medan wat inhield dat we bij elkaar ruim 17 uren hebben gevlogen en een kleine 20 uur over deze reis hebben gedaan, inclusief tussenstoppen)!
En warempel onze gids stond ons al op te wachten als Party de Vogel!! (wie betaald die zijn naam wordt gehandhaafd) Maar nog even over de vluchten, wie schroomt met Garuda te vliegen, vraag het mij.
Door de stewardessen zijn we letterlijk in de watten gelegd...Drinken en een hapje op tijd.
Jan had zelfs de mazzel dat tie in plaats van 1 plek naast hem, nog wel 3 plekken vrij had.
Dus waarom is er niemand me ons meegegaan? Je wist er was een ticket over.

In een busje reden we naar de office van nrv om nog wat info te krijgen. Leuk hoor we moesten heel erg aan Kathmandu denken. Het verkeerd crost weer heel erg door elkaar, onder luid getoeter (waar niemand zich wat van aantrekt)!
Nadien ging onze gids mee naar het hotel, en voor vandaag hebben we het wel zo'n beetje gehad! om de beurt een half uur douchen en opknappen HEERLIJK!!

De tip om te eten.....om de hoek in het shopping centrum.Nou dat weten we hoor,met zijn drieën zijn we al 11,60 kwijt.
incl een halve liter vers watermeloen/perzik/sinaasappelsap p/p
Lekker goedkoop
Dit was ons daagje en we zien uit naar de volgende.......nu kakken we in en gaan lekker in ons bedje.
Hier is het niet te geloven tis 8 u en pik donker(bij jullie is 't 3u)
Liefs vanuit Medan van dit trio

• 14 Mei 2013 - 15:46

Mel:

Hey Juul!

Klinkt weer goed!
    Wij zijn toen met Malasian airlines gevlogen, ook allemaal goed verzorgd.
    Enjoy!

Liefs Mel

• 14 Mei 2013 - 15:49

Mariska Roos - Robijn:

Hoi Hoi,

Ik heb nu al spijt dat ik niet ben meegegaan!
    Denk veel aan jullie, veel plezier

• 14 Mei 2013 - 16:16

Wout, Arjan En Laura:

Had dat vorige week ff gezegd dat je nog een ticket over had...:D
    Kwas zo meegegaan..:D:D
    Geniet daaro..
    x

• 14 Mei 2013 - 17:11

Henriëtte:

De eerste berichten zijn fantastisch. We kijken uit naar jullie verhalen en ......geweldige tijd daar toegewenst!

• 14 Mei 2013 - 23:05

Marianne:

Oohh .. Wat leuk om alles zo een beetje te volgen .. Veel plezier met z'n drietjes !

• 15 Mei 2013 - 16:19

Elise:

Ja, had ik eindelijk die extra ticket van jullie, mis ik het vliegtuig. Ik baal als een stekker.
    Nou, have fun en denk nog eens aan me.

• 15 Mei 2013 - 22:41

John:

Hey luitjes,

Wij hebben ook met Garuda gevlogen en inderdaad wat een service.... geweldig.
    Zoals maris al zei. IK BEN JALOERS haha
    Veel plezier daar hoor.
    X
    John

• 16 Mei 2013 - 12:11

Jantje:

Hoi hoi

Wat leuk om jullie zo te volgen, en eenbeetje mee te reizen.
    Geniet er van, en doe voorzichtig.
    Nog hartelijk dank voor jullie mooie kaart en bemoediging
    Xxl Jantje