Indonesia here we come! - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Indonesia here we come! - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Indonesia here we come!

Door: Juliënne Boot

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

10 Mei 2013 | Nederland, Ouddorp

Sumatra: het grootste eiland van Indonesië
Java: het eiland met de gigantische theeplantages
Bali: het eiland der goden

Aankomende eilanden staan dit keer op de bestemming van deze 21-daagse rondreis. De voorbereidingen zijn al achter de rug, en de laatste weetjes en educatieve informatie lezen we nog even door. We zijn er met z'n drieën totaal klaar voor en kijken er erg naar uit, wat gaat komen. Een heerlijk idee is het dat alles geregeld is, en we zelf niets meer moeten regelen.

De aankomende weken hopen we in 10 verschillende accommodaties te slapen, vele bezoekjes af te leggen en zelf excursies te ondernemen. Door middel van deze site willen we proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van onze avonturen. Maar dit hangt natuurlijk allemaal af van de faciliteiten van deze eiland... want opnieuw slaan we onze vleugels uit en gaan we naar een ontwikkelingsland.

• 11 Mei 2013 - 08:13

Leonieke:

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met jullie!!!! Ik kan me niet indenken hoe dit moet voelen om over 2 dagen heerlijk 3 weken te gaan genieten...........XXX

• 11 Mei 2013 - 17:28

Mel:

Hoi hoi!

Heeeeeeeeel veel plezier, geniet!!!

Liefs Mel

• 11 Mei 2013 - 20:03

Wout En Arjan:

Heel veel plezier! Zijn benieuwd naar de verhalen! x