De kriebels beginnen te komen.... - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu De kriebels beginnen te komen.... - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

De kriebels beginnen te komen....

Door: Juliënne

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

29 September 2014 | Nederland, Ouddorp

De spanningen beginnen te komen, over drie weken is het weer zover. Er staat weer een verre reis op ons te wachten. Samen met Dirk, Carla, Jan en Klazina hopen we op 20 oktober om 19.15u te vertrekken richting Heathrow, vanwaar we naar Johannesburg vliegen.

Via deze blog willen we jullie weer op de hoogte houden van ons bijna vierweekse avontuur (3,5 week). Vanaf Johannesburg hebben we een 4x4 gehuurd en willen we via verschillende plaatsen, steden & parken naar Kaapstad rijden waar ons vliegtuig voor de terugreis weer pakken.

De koffers staan al gereed, bergschoenen staan al klaar, maar een volledig ingepakte tas kan nog wel even wachten...

• 29 September 2014 - 13:39

Leo:

Nou................ik wil ook mee...............

Nee hoor luitjes, gaan jullie er maar lekker van genieten en hou ons maar goed op de hoogte!!!
    Alvast veel plezier met de voorpret :) XX

• 29 September 2014 - 16:11

Melanie:

Heeey!

Wat gaaf!!!
    Ben helemaal aangenaam verrast door je/jullie mail.... en natuurlijk wil ik graag meelezen over de avonturen die julie mee gaan maken :)

Suc6 nog met de laatste voorbereidingen en vooral heel veel plezier!