Parigata Resort & Spa - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Parigata Resort & Spa - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Parigata Resort & Spa

Door: Jan, Klazina en Julienne

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

29 Mei 2013 | Indonesië, Sanur

Aangekomen in ons prachtige hotel in Sanur gingen we te voet de omgeving verkennen. Een prachtige wandeling langs het strand, werden wij getrakteerd op een hevige regenbui. Zo nat zijn we nog nooit geregend, tot op ons bot.. Terug bij het hotel aangekomen haalde we onze sleutel van onze kamer 312 en sprongen met kleren en al onder de douche.

De volgende morgen ontwaakte we en de zon scheen ons tegemoet. Een heerlijk dagje strand volgende en wat souvenirs gekocht. Op het strand ontmoette een spa dame die Jan een heerlijke massage gaf. 's Avonds onze buik weer volgegeten met al dat Balinese eten.

Juul en Klazina hebben zich de volgende dag ook heerlijk laten verwennen bij de masseuse en dan te bedenken dat het 8 euro kostte voor een uur. Verder wat gelopen en op het strand gezeten en bruin gekleurd.

Vandaag zijn we naar de dolfijnen geweest. Kusjes, knuffelen, massage voor de dolfijn, aanraken, dansen en kunstjes uitvoeren, wat was dat magnifiek om mee te maken. In het begin nog best spannend, maar al snel was hij (ja, het was een mannetje: Tiger) en wij eraan gewend. Samen met nog drie andere stonden we in het bassin waar Tiger verbleef. Aan het einde krijg hij nog zijn vitaminepilletjes en zuiver water. Nadat we afscheid van hem hadden genomen, voeren we terug met het bootje en stonken zelf wel een beetje als een vis. Wat een super dag!

Morgen onze allerlaatste hele dag, dus nog even alles eruit halen wat erin zit! :(

• 29 Mei 2013 - 17:34

Jantje:

fijn om zo jullie belevenissen te lezen , geniet nog die laatste dag, en een heel goede terugreis toegewenst.
    groetjes Jantje

• 30 Mei 2013 - 06:32

Mariska:

Wat is het toch geweldig om jullie belevenissen te lezen!
    Het lijkt wel een sprookje, fantastisch!!
    Maar wat gaat de tijd toch snel als je leest dat jullie aan je laatste vakantiedag zijn begonnen!!
    Geniet nog een dag volop en een goede terugreis gewenst.

Lieve groet en tot snel