Een grote reis staat voor de deur - Reisverslag uit Serooskerke, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Een grote reis staat voor de deur - Reisverslag uit Serooskerke, Nederland van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Een grote reis staat voor de deur

Door: Juliënne Koppejan

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

27 Augustus 2017 | Nederland, Serooskerke

Dag lieve mensen,

Na drie jaar stil te zijn geweest op deze website, komen we weer boven water. Over 2,5 week hopen we een mooie reis te gaan maken met camper door het volgens-google-en-verhalen prachtige Canada. Dit keer hopen we dit te gaan doen met z'n vieren! Als dat maar goed gaat... ;) De tickets zijn ondertussen binnen, en het visum is geregeld. De echte laatste voorbereidingen worden nu nog getroffen, en dan vertrekken we op woensdag 13 september. We vliegen vanaf Amsterdam om 13.20u en komen in Vancouver om 13.50u aan. Dat valt toch wel mee.... 30 minuten vliegen?
Vancouver telt een tijdsverschil van 9 uur met Nederland (vroeger). En als ons hele plan doorgaat, doorkruisen we in het land zelf ook nog een tijdszone waarbij er dan een tijdsverschil van 8 uur is.

Wil je tijdens onze reis op de hoogte blijven van de reisverslagen? Dan kun je je via het kopje: Blijf op de hoogte, aanmelden voor de mailinglist.

• 27 Augustus 2017 - 16:57

Matti Van Der Bok:

spannend hoor!!!
    veel plezier

• 29 Augustus 2017 - 10:27

Esmeralda:

Alvast heel veel plezier en een hele mooie reis. Groetjes Esmeralda

• 11 September 2017 - 01:01

Martin Boit :

Goeie vakantie en de groeten aan bekenden!

• 11 September 2017 - 14:01

Ilona:

Een goede reis ✈naar Canada!
    En veel plezier met elkaar