De schoonheden van Canada - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu De schoonheden van Canada - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

De schoonheden van Canada

Door: Klazina

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

20 September 2017 | Canada, Lillooet

En wat denken jullie ..het was ADEMBENEMEND op de “grote oceaan” wat een indrukwekkende zeespiegel met die bergen rondom ons…niet te omschrijven wat een schoonheid. En daarin zagen we de orka’s spelen met elkaar zo mooi!!! Wat moet dat mooi zijn onderwater…

Na de indrukwekkende middag redden we naar Miracle beach voor onze overnachting. Ook daar hadden we weer een prachtige campground met alles wat we wensten..'s Morgens maakte we een wandeling naar het strand, zo héél anders als Ouddorp, hier speelt de natuur zijn spel….dat wordt ook gevraagd; niks neer te gooien, en dat zie je óók nergens, geen afval, voldoende sanitare voorzieningen (met wc papier) dus je hoeft niet in de bossen…zo goed!!!!

Op naar Alice Lake ook daar overnachten we weer op de campground en we konden alles opladen want we kozen voor een stroom plek!!!
Tussen de bomen voelden we ons alleen op de wereld, maar we moesten opletten voor de BEARS…nou als je ging douchen,dan was je hartslag wel verhoogd, want door het donker moest je terug naar de camper….Maar we zijn niet opgevreten…

Whistler was ons doel om te gaan bezoeken, we hadden een foldertje gezien van de peak 2 peak kabelbaan en dachten dat is een mooi tochtje voor vandaag. Daar aangekomen ging de kabelbaan alleen het weekend, want we zitten net buiten het seizoen, maar niet getreurd want alles is zo MOOI dus gingen we langs de lakes wandelen…beetje ver maar de volgende dag kunnen we daar op aan passen. Iets regen gehad, maar het blijft hetzelfde: onbeschrijfelijk!

Vanmorgen (dinsdag) zijn we de Shannon falls wezen bezoeken..hoe kan het, het water blijft maar doorgaan, en dan van 335m hoogte Nu zitten we in Lillooet, op de Frasercove camping, met uitzicht op de Fraser River en de spoorlijn...

• 20 September 2017 - 04:01

Leo:

Mooi om weer van en over jullie te lezen
    De leukste zin: "gelukkig zijn we nie opgevreten"

• 20 September 2017 - 04:49

Esmeralda:

Mooi geschreven hoor. Wat een prachtige reis maken jullie.
    Ik ben benieuwd naar het volgende verslag. Geniet ervan.
    Groetjes Esmeralda

• 20 September 2017 - 10:55

Wim:

Echt mooi daar, en leuk dat je elke dag zo'n verslag maakt.
    Groetjes een bb'er

• 20 September 2017 - 15:46

Ilona:

Wat gaaf wat jullie gespot hebben!!Ziet er echt prachtig uit de natuur

• 23 September 2017 - 12:08

Emmalie:

Prachtig zeg! :) Geniet ervan met elkaar!