Goeie aankomst en een geweldig verblijf in Sabie - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu Goeie aankomst en een geweldig verblijf in Sabie - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Juliënne Koppejan - WaarBenJij.nu

Goeie aankomst en een geweldig verblijf in Sabie

Door: Klazina

Blijf op de hoogte en volg Juliënne

22 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Sabie

Met Britsh Airways gevlogen van Heathtrow naar Johannesburg, wat een geweldige vlucht was.De verzorging was top en we hebben ook allemaal een dutje gedaan, wat de reis "korter" maakte.
De auto stond op ons te wachten en we hebben een geweldige 4x4 car.
Die heeft ons tot nog toen overal heen gebracht, met een chauffeur aan het stuur! De mannen rijden om de dag en dat gaat prima!!!
Vanmorgen zijn we na een heerlijk verzorgd ontbijt naar de watervallen gegaan en hebben we al dat moois met eigen ogen kunnen zien. Hoe kan dit???? Vanuit het droge Afrika komt opeens een prachtige waterval uit het "niets". We gingen naar een uitkijk punt wat genaamd was God's Window, maar het was zo mistig dat we dachten dat de inbetween ervoor hing. Daarna zijn we naar de grotten geweest, dat was zo majestueus hoe is het mogelijk zoveel mensen onder de grond leven(ook al is dat ff geleden) maar zo overweldigend. Vandaag zitten we voor de tweede nacht in Sabie maar nu valt het weer iets tegen, het is iets koud(kun je niet geloven he) Morgen vroeg gaan we naar Krugerpark!! Onze verwachtingen zijn hoog!!!

• 22 Oktober 2014 - 22:43

Jantje:

fijn dat de reis zo goed was, ga met jullie mee genieten, ( als jullie wat opschrijven natuurlijk) geniet er van, ook hier was de eerste storm en regen, jullie missen niks, is echt herfst, groetjes jantje

• 23 Oktober 2014 - 17:45

De Buur. :

Zo dan, da's volop genieten buuf. Denk elke dag aan jullie. Hoop veel van jullie te vernemen. Hoe is het eten daar? En drinken? Groetjes en dikke kus van de Geitjes.